Idag är ingen vanlig dag ! :))

2011-03-17 @ 11:23:10
Heej! 

Sitter här och försöker att komma på hur man kan byta blogg och ändå få med sig allt från sin gamla, jag har läst att det ska gå men vet bara inte hur fan man ska lyckas... Nu när man har kommit igång med bloggandet så vill man ju inte bara byta sin blogg och börja om igen,,,Alla minnen och shit finns ju på den gamla.. hmh :/ Det är lite som när ens inkorg till sms är full och man måste radera ... Man vill inte det är lite som en kniv i hjärtat ! Ännu ett av mina ilandsproblem! jag är  bra på dom nu för tiden tycker jag ! 

Idag fick jag gå upp tidigt för att jag skulle till frisören och klippa mig, trotts att jag skulle gå upp tidigt för en bra sak så var det fruktansvärt svårt att gå upp i ur sängen idag... snoozade allt lite för länge så det blev att skynda sig till hans och jan ( dagens morgon motion! ) Hur som helst så blev håret fint, nöjd och glad gick jag in på coop och handlade mig lite nötter att äta till frukost :)

Nu sitter jag hemma igen och väntar på ett klockan ska bli 12 så att man kan få gå och jobba och sen att denna dagen ska vara över så att jag kan få a heelg :) För i helgen blir de lite gott och blandat t.ex. HUMORGALAN !!!!! :D:D:D Fett jävla underbart att få se min älskade Magnus Betnér igen ! :) efter det så blir det utgång . Sen blir det nog en lugn helg som jag blandar med lite plugg , lägenhetssök och filmkväll :)

HA det underbart ! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback