rörigt!

2011-04-05 @ 22:36:14
Heej !
Sitter och kollar på Big Brother nu och tar det lite lungt , första gången som man ska sova själv nu på riktigt länge känns nästan lite konstigt. Mitt huvud är helt väck och jag känner verkligen att det är något som är fel men jag har ingen aning om vad. Jag tycker det är riktigt hemskt ! Jag är en person som vill ha koll på livet om vill kunna styra över mina handligar och känna att jag har kontrollen på allt här! Men nu har jag ingen koll på någonting känns det som . Det är som en klump i hjärnan som växer och växer och tillslut så kommer jag nog att tappa kontrollen, Usch!

En stor del av klumpen är nog jobbet, att jag inte har en aning om hur länge som jag får vara kvar där nu har jag fått denna veckan med men jag har ingen aning om hur det blir sen och rektorn verkar ju inte vara så himla seriös och han verkar ju inte förstå att jag måste veta hur jag ska jobba för att kunna tacka jag till andra som vill att jag ska jobba. Jag vill ju verkligen vara där men jag kan ju inte skippa andra jobb, det har jag ju inte råd med... 

åååh varför ska allt vara så rörigt i livet, så fort en sak att löst sig så kommer det något nytt sen när det löst sen kommer något nytt igen....och igen.... och IGEN! Sjukt jävla jobbigt!

Nu i några dagar så har jag träffat steff och Milla vilket har varit riktigt underbart och roligt. Med dom skrattar man och man glömmer allt jobbigt till viss del... Man kan vara sig själv till 1000% vilket verkligen är så sjukt underbart för vi är lika jäkla galna alla ! 

Ikväll träffade jag Fia istället vilket med var riktigt underbart ! Så fruktansvärt glad att vi har börjat ses mer för jag har verkligen riktigt jäkla roligt ihop med dig ! 

Allt för idag ... Natt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback