Nu och Föralltid

2011-04-26 @ 23:53:42
Det är ju ganska intressant att se hur jäkla nyfikna alla är , varför ska folk bry sig om saker de inte har med att göra? Varför ska folk kolla upp saker bara för att det har hänt något. Det är så sjukt jäkla respektlöst i detta läget...
Jag bloggade om en nära vän som gick bort för några dagar sen och samma dag hade jag 32 olika personer som läst min blogg en gång och 58 stycken med alla som kollat flera gånger... Hur kan alla vara så jäkla dramakåta ? Helt sjukt !

Detta har verkligen varit en jobbig tid i mitt liv , kan vara så att det är de värsta jag varit med om... Orkar inte riktigt tänka på det som har hänt samtidigt som jag inte orkar umgås med speciellt mycket människor. Tror aldrig att jag varit såhär isolerad i hela mitt liv. Det är jag och minnena, tårarna och de små skratten som kommer fram när man läser något roligt sms som har blivit sparat... Tror att de kallas att man bearbetar sin sorg.

Jag tycker verkligen otroligt synd om hans familj , kan inte sluta tänka på hur de måste må och hur det känns för dom, att förlora en sån underbar person är något av de jobbigaste jag har varit med om och då kan jag ju bara tänka på hur det måste kännas för familjen...

Jag hoppas verkligen att du har de bra nu Mattias Matt RoxX Jannesson, att det blev som du tänkt dig,  kanske som i nangijala... Där man kan göra allt man vill och där de goda alltid vinner. För du var god, du var helt underbar. Fanns inget ont i dig...

Mattias Matt RoxX Jannesson : Du är så otroligt saknad och älskad av alla människor som du hade nära dig, Alla vänner och all familj. Man kan inte göra annat än att älska dig... Underbara människa !
(Bilderna är tagna från hans Facebook sida)
Vill även säga ett stort tack till alla som funnits och stöttat mig , Familjen och vännerna är underbara även arbetskollegorna har verkligen funnits till 1000! Tack För stödet älskade Människor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback