Vååår 2011!

2011-03-19 @ 15:28:43
Guuud så otroligt underbart att kunna gå i Converse och Skinnjacka utan att frysa !! Idag känner jag sån ruskig vårkänsla , och jag tror inte att de finns något underbarare på denna jord ! Känslan då man kan dumpa sina tjockis kläder och övergå till skinnjacka och tygskor ! Helt underbart ! 

Idag har jag varit ute och gått en långrunda, först så gick jag en omväg till stan så att jag gick via Kagg och Jenny, sen tog jag en liten solpaus på meddo och solade i 20 min, efter det gick jag runt hela staden och in på kvasten för att köpa min Dove, tillslut så bar det av hem igen då jag med gick en omväg för att man känner sig så otroligt duktig och när det är skönt att vara ute och gå så ska man verkligen ta vara på det!

Eftersom att jag känner sån extrem vårkänsla idag så köpte jag även rekorderlig jordgubb-lime 2.25 för att blanda med ikväll, Att blanda de med vodka har jag hört ska vara awesome + att de blir sån sommar feeling med en röd jordgubbs drink! NamNam! 

Nu ska jag vänta på lite energi sen ska jag hoppa in i duschen och duscha av mig all solarium lukt som jag fick på mig uzza! Sen blir det att försöka hinna laga något att stoppa i sen och efter det blir de fixa sig och sen så är de MagnusBetnér och Humorgalan som gäller! Känner på mig att hela denna dagen kommer att bli helt fantastisk! :)) <3
Beviset på att snön är borta ! inte bara som jag säger ! :) <3


Ha en UNDERBAR vårdag ! :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback