En skrattig helg ! :)

2011-03-21 @ 09:09:59
Helgen är över och de har varit en helt underbar helg med lite festande och igår så var det filmkväll med mina grabbar :))

Som alla säkert redan har förstått så började helgen med att jag åkte och såg på humorgalan och trivdes som fisken i vattnet i kalmarsalem ! Om de ska få någon rimlig kritik så är de väl att stolarna som man sitter på när man har scenparkett gör att man får otroligt ont i rumpan om man ska sitta längre tid än 1 timme ! Som sagt två timmar var minst en timme för länge! Alla som jag gick dit med reste sig efter galan och sa typ " aj min rumpa " Kanske inte just med de orden med det var det de gjorde i alla fall ! :)) 

Eftergalan så valkades det utgång, det var riktigt härligt att gå ut och träffa lite människor. Det folket som man nästan bara träffar när man är ute på krogen! Riktigt jäkla roligt var det. Men vid halv två så hade lilla eva tröttnat på en viss person och började traska hemåt. Vid två så kom en liten AG instamplandes med så det blev mat, chips och prat långt in på småtimmarna! Ag är en uuuunderbar vän, alla som inte har henne som vän eller har förstört deras vänskap bör vara avensjuka på mig ! :) 

På söndagen blev man väckt vid 11 av att telefonen ringde... Det var mamma som sa att vi skulle äta kinamat hela familjen och frågade när, de hon kanske inte förstod var att det var morgon och dagen efter och att jag kanske inte var lika pratglad som henne ... Men det är ju mammor upp i dagen! Dock så väckte hon ag med så de slutade med att vi satt och kollade på Eva och Adam och bara slappade tills familjen kom och hämtade mig för att vi skulle åkta och köpa mat ! ( jag lämnade inte ag , hon blev hämtad tidigare! ) 

På kvällen igår så var det solsidan och film mys som gällde med mina grabbar ! Det var riktigt roligt att träffa alla med tanke på att det var ett braa tag sen sist! Det var lite sorgligt där på kvällen med tanke på att det var sista avsnittet av solsidan... inte helt okej faktiskt ! Men finns inte så speciellt mycket att göra åt saken ! Det var i alla fall riktigt roligt och gav med sig många härliga skratt ! Sen så väntade freedom writers som kan vara en av de filmerna som borde visas i alla skolor ! Verkligen en film där man kan få känslan av att ingenting är omöjligt ! 
Det blev även lite pizza och chips där ... På helgen så får man vara onyttig! :))

Nu fick jag precis ett besked på en lägenhet att jag inte hade fått den för att jag varit medlem för kort tid! Jag får väl hoppas på de andra lägenheterna jag sökt ... Håller tummarna ! 

Får väl aven gratta Leo och Magdalene som har hittat varandra ! Glad för er skull! :)) 

Men samanfattningen av helgen är väl att det har varit en väldigt skrattig och glad helg , och det är väl så helger ska vara ! :)
Puss på er alla ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback