Galet !

2011-03-22 @ 20:54:31
Det är helt galet vilken duktig tjej jag har varit idag! Känner mig ganska stolt , först så tog jag och vikade ett betydligt längre och jobbigare pass än vad jag skulle egentligen ! ett pass som var mellan 10-19.30 många timmar + att jag var helt själv med en 30-40 barn som jag inte hade en aning om vilka de var ?! Var på nycklen idag en sväng för att han som jag vikade för även är där ! Jag var med på två idrottslektioner med. Väldigt bra att se hur det går till i verkligheten eftersom att jag aldrig har varit med på en sådan lekion innan! Det var bara lekar som jag inte kände igen, så dom snappade jag snabbt upp för att man kanske själv kan köra dom någon gång som man ska ha en aktivitet med barnen !

Efter det så frågade personalen om jag kunde stänga imorgon med vilket jag självklart sa jag till ! Så kommer minst att ha stängt tre gånger denna veckan vilket är väldigt bra , dock så blir man väldigt trött och seg .. Men eftersom att de verkar som att jag är ledig på fredag så kan man väl göra det utan problem ! 

Efter jobbet så blev det att gå hem och äta lite macka sen så hämtade Fia upp mig för att vi skulle hämta teddy som ligger i en tobakshandel och väntar ! Konstig plats tycker jag men men så kan det väl tydligen med gå till! När vi insåg att de hade stängt så åkte vi hem till henne och lämnade bilen sen så gick vi ut och gick en riktig lång runda ! Duktiga oss ! När vi gått runt i minst 1.5 timma så blev vi trötta och ringde efter Mathias så at han fick hämta oss, för hur pigga som helst är vi ju faktiskt inte :D 

Nu känner jag mig helt slut så nu blir det strax sova och vila upp sig så att jag orkar med morgon dagen med för då blir det jobb 12-19.30!

Ha det underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback