KFF!

2011-03-21 @ 10:24:10
Ååh , nu är klockan strax över 10 och jag väntar på att jag ska fixa mig äta lite frukost och sen ta mig till jobbet :)) Ska bli skönt att jobba lite nu idag då man får in lite pengar och känner att man får lite inkomst :)
Men nu innan jobbet så gör jag det jag brukar göra , jag hänger på FB och kollar alla olika tidningar som jag brukar kolla här på internet ...
I barometern så länkade de ett youtube klipp med kalmar FF´s nya låt. Jag tyckte ju att den var fin och så men jag fattar inte riktigt varför de har en sån lugn låt .. Det borde varit lite mer liv i den så att man skulle blivit lite peppad på att gå och kolla på matcherna och inte en låt som de känns som att de har dött och att vi ska hedra spelarna? Kanske bara är min åsikt men jag vet inte den betyder väl kanske lite den med ?
kanske dock väldigt lite men i alla fall !
Här kommer den för er som inte har hört den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback