Lagd lök ligger!

2011-03-23 @ 20:05:08
Som fisken i vattnet... Denna dagen är precis som alla andra dagarna i mitt nuvarande liv!

gå upp , ligga vid tv´n äta lite frukost , gå till jobbet. Störa sig på jobbet , komma fram till att man trivs, få en trött period, tiden går fort, går hem vid 17.40. Vara hungrig! Detta har jag gjort i rutin nu i tre dagar i rad... Känner mig som en guldfisk för varje kväll kommer jag fram till att jag längtar tills den 25 nästa månad :)) Det är så härligt att veta att man har en plats och att man behövs här i livet! Antar att jag gav en omedveten pik till en av föräldrarna idaag ... Det var ju inte tänkt så , men ibland så är jag bra på att prata innan jag tänker.. Så förlåt om du tog illa upp ! Jag vet att du inte läser min blogg men det kan ju vara bra att be om ursäkt i alla fall :))

När jag kom hem idag kände jag mig så fruktansvärt hungrig och slö i kroppen så jag orkade verkligen inte ställa mig och laga mat , så det blev att jag gick till södercentrum och handlade en bubbelchoklad, fil, mjölk och så två panpizzor.. åt en blev illa mående och proppmätt ! Det är verkligen inte gott med pan pizzor ! Uscha ! 

Nu sitter jag och väntar på att fia ska komma förbi :)  ska bli trevligt att snacka lite skit och bara umgås lite :)

På fredag blir de antagligen utgång med mina tjejor :) Saaaaknar ag massa mycket vi har ju faktiskt inte träffats sen ...Söndag ! :O 

Love you all ! 

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback