Städa !

2011-07-03 @ 01:35:01
Nej men HEJ igen !

Att städa är verkligen inte mig grej ! Det är både sjukt jäkla tråkigt och sen så känns det som att man aldrig blir färdig ! Men jag älskar känslan när man är färdig och det är fint över allt och man både kan känna sig duktig och flitig på samma gång, den känslan är allt annat än hemsk!

Idag blev det alltså städning som gällde, har städat hela dagen men är inte färdig än. Har dammtorkat alla möbler i rummet och soterat alla jäkla miljader kläder, jag har dammsugit under sängen och städat soffan. Men det är vissa små detaljer som jag har missat! VARFÖR ligger det en massa kartonger över hela golvet i hallen, varför är det än massa saker på soffbordet OCH VARFÖR är hela sängen full utav småplock och kläder?? Jag förstår inte vad som hände , eller jo de gör jag ! 

Jag tröttnade när jag fick roligare saker för mig , för de var så att jag blev upphämtad av Jungå och Filip så de blev att hyra film och bara chilla i min lägenhet som inte var färdig städad. Jag fick tre stycken killar att kolla på twilight,, Eller deras kompis åkte hem, filip somnade jag somnade till och jungå fick viktigt telefonsamtal. Men det är ju i alla fall en riktigt bra film !

Nu ska jag krypa ner till kojs för imorgon ska jag ta och städa köket, toan och de sista i rummet ! 

Ha de underbart så hörs vi mer imorgon eller ska man kanske säga senare idag ? :)

PusS och KraAm !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback