sjukling!

2011-07-07 @ 00:05:20
Hallå du !

Hoppas att det är finfint med er !
själv är jag fruktansvärt förkyld, och har en massa hosta feber och känner mig bara helt vidrig i hela kroppen! Nää jag är verkligen inte pigg i varken kropp eller själ !

Fast det är verkligen inte helt okej att inte förkyldningen förvanar mig om att den kommer komma utan att det kommer huxflux från en dag till en annan ?! Sjuuukt helt fruktansvärt sjukt!

Men det är en riktig tur att jag har så underbara kompisar runt om mig , Igår kom Jungå, sherman och phille och levererade mitt 6 pack donken mat till mig och idag kom först Pontus och hälsade på med en massa chips choklad och chokladisbollar, så det blev lite film mys och sen så kom Jungå och Phille med donken mat till mig. Underbara vänner har jag som verkligen ställer upp för en stackars sjukling såhär om dagarna ! Så att när jag smittat alla så har jag nog en del att ta igen . fyannemig ! :D

Det som gått på Tv´n igår och idag är skilda världar, Vadå barndomsminnen ?? Så otroligt dåliga skådespelare och allt är väldigt dåligt gjort men de är något speciellt att kolla på det igen , se alla dessa otroligt fula kläder och frisyrer. Men vilken känsla man får i kroppen ! Fantstiskt mys på Gamla dåliga prorgram ! Hoppas bara på att de ännu bättre underbarare kärleksfullare programmet VITA LÖGNER kommer ut !! JAG VILLL underbara barndom !

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra för att mina kära arbetskamrater vill inte ha mig på jobbet när jag låter såhär . Ringde idag och sa att jag inte trodde att jag kom igår och till bara får jag " Men Eva du låter inte pigg så vi räknar inte med dig imorgon , men hör av dig !" . Jag kan förstå att de inte vill ha mig där med tanke på att nästan alla går på semester efter denna veckan. De är nog inte så sugna på att börja sin semester med värsta förkylningen tror jag !

Jäjä men det var nog för mig nu , I väntan på att de sista avsnitten av skilda världar ska trilla ner på min hård disk så blir de lite rost på berns.

Bjuder på ett klipp av min barndomsserie Vita lögner ! Underbart !! :D

Ni får ha det underbart nu minaa kära och trogna läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback