Ledighet ! :)

2011-04-02 @ 17:01:32
Heeej! :))

Jag vet att jag har blivit dålig på att blogga men jag har fått för mycket att göra. Har skaffat mig ett liv igen känns det som och det kan väl inte vara mycket bättre en att ha ett liv att leva ?

Nu har jag varit ledig torsdag fredag lördag och så är jag ledig imorgon ! Underbart med lite lediga dagar som jag verkligen till 1000% har spenderat med vänner, det är underbart att få känna att man lever någon gång då och då :)

I onsdags så var Jag och åt buffé på after work på pipes och jag säger verkligen att jag aldrig kommer göra om det ! Det var helt underbara människor som jag var där med och det är alltid lika roligt att få träffa filket med tanke på att man inte kan pricka in och ses alla så ofta nu för tiden ! Bra idé sherman ! :) Men anledningen till att jag inte kommer äta där mer är att buffén SÖG! Köttbiffarna var inte färdigstekta och all mat var bra slemmig ! Usch... Och sedan dess har alla som jag pratat medd som vart med haft ont i magen och kännt sig uppblåsta... Har verkligen sjukt jävla ont i omgångar och nu är de tre dagar sen ! VAD var problemet lixom?! jävla skit mat ! 

Igår så om Pontus hem till mig med riktigt jävla roligt att träffa han efter de tre månaderna han har varit borta och partajat i thailandet! Skithög! Gutt att du haft det bra i alla fall :D Efter han åkt så åkte jag en sväng till modehuset/staden och shoppade för andra dagen i rad ! Denna gången var de dock Fia och Mathias som följde med. Så vill inte veta hur mycket pengar jag gjort av med när denna helgen är slut USCH ! Men de har blivit ett par skor , ett rosa linne, 2 par solglasögon, värmeskydd till håret och tippar köpt! Underbart att få slösa lite såhär när man har varit duktig och jobbat ! 

Var även och hämtade Teddy , och ja jag kommer nog aldrig någonsin att lämna tillbaka honom jag är helt jäkla fast i honom så de finns inte han är helt underbar och helt varm och gosig :)) MYS ! 

Här kommer lite bilder från helgens shoppingturer ! :D 


Naglarna när de var tippade och klara, tack för hjälpen Millis :D 





Så Nu ska jag strax hoppa in i duschen sen så blir det Party för hela Gäänget ! :D 

Ha det lika bra som jag har det ! 

Ciaooo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback