Party like a rockstar!

2011-04-03 @ 17:28:19
Party like a rockstar!

Gud vilken underbar kväll det var igår ! 

Först så blev det förfest hemma hos mig som var helt kalas med lite ölspel lite snack och så lite "dans?" Fram mot kvällen så verkade förfesten spåra ut en del och alla satt och snackade i munnen på varandra , det lät värre än vad de gör på fritidset som jag är på ,, hahah Man hörde inte ett ord varken ut eller in ! Vad tyckte grannarna är frågan ? Ingen klagade i alla fall på oss så det var ju tur ! :))

Efter förfesten så bar det av till KM en sväng för att dricka och snacka lite till , Tillslut fick jag i alla fall dit leo och co som vekade vara mitt mål för kvällen ! Det var helt underbart nice  ! :D 

Efter KM så drog vi till o'learys där det vad helt fullt av folk där fick jag även träffa Felicia och Pontus ! 
På olearys blev de lite bråk ett vält bord och en väldans massa skratt ! 

Lite bilder kommer med upp sen gårdagens förfest







Den bilden får avsluta detta blogg inlägget ! Men ett stooort tack till alla som var med och gjorde min kväll toppen!

Ha de bäst nu ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback