Gott och blandat :))

2011-03-28 @ 23:31:52
Ojojoj... Denna helgen har det inte blivit något bloggat alls ! 

I torsdags så åkte jag till Ålem för att träffa Bella och Stoffe, riktigt underbart är det att träffa dom ! Speciellt med tanke på att vi inte ses allt för mycket nu för tiden... Egentligen skulle jag åkt hem på fredagen meen jag hade verkligen ingen lust att åka hem till lägenheten igen så de slutade med att jag stannade tills på Söndagen... Det blev massa prat film mys och Grillfest ! Sjukt nice med Grillad mat så här första gången på året, som de sa på jobbet idag " Första gången är alltid speciell " Man kan ju tolka det som man vill men i detta läget handlade det om att grilla första gången på året ! Underbart ! :)) Så tack för en kalashelg mina underbara vänner ! 

Väl hemma i kalmar igen så blev det sova sova och sova ... Sov 12.5 timma natten tills idag , var helt enkelt helt slug i både kropp och själ. Sen idag så blev det en vända på sjukhuset med min underbara bella ! 

Sen var det jobb som gällde, och på jobbet så kommer ett av barnen fram och frågade mig en fråga som löd...

" Barnet: - Hur gammal är du ?
Jag: - 19
Barnet: - Oj ! Vad ung du är!
Jag: - Vadå? Hur gammal trodde du att jag var?
Barnet är tyst en lite stund och tänker och svarar sedan 32.... "

Hahaha jag vet inte vad jag ska säga om saken men jag tyckte nog inte att det var helt okej att hon tyckte att jag såg ut som en 32-åring..... Ja får väl helt enkelt göra något åt mitt utseende... Ålderskris? Ja tack ! 

Efter jobbet blev det ut och gå en sväng med fia som slutade med att jag blev sjukt jäkla flummig ... Höll på att fjanta mig nästan i 1.5 timmar... Slutligen fastnade jag hemma hos fia då vi spelade lite skitgubbe och jag vann alla gånger utom 1 ! Jag har i alla fall en talang här i livet ! :D SKITGUBBE!
Sen så blev det BB ,, niiiiiiiice ! :D 

Efter det slutligen så fick jag utippat nog skjuts hem av Mathias kompis :)) SNÄLLT ! :D 

Så fia är du nöjd nu ? Nu fick du ditt blogginlägg att läsa till frukosten ! :D 

over and out ! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback