Hata !

2011-03-18 @ 15:51:11
ååååh , jag hatar det verkligen så sjukt mycket när det är så att det är fredag och jag inte har en aning om vad man ska göra ... Jag får sån ångest och denna fredagen är det lite värre än alla andra fredagar.. eller alla andra dagar över huvud taget... Jag hatar när det känns som att jag inte har någon kontroll över mitt eget liv. När jag inte kan bestämma vad jag vill och inte vill göra, när antingen hjärnan eller magen eller någon annan spelar ett spel i mitt liv. jag hatar det otroligt mycket ! Idag är det verkligen inte min dag. Jag borde bosätta mig på mitt jobb för där är jag inte själv i alla fall , jag hatar att vara själv :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback