Våååår !

2011-03-19 @ 11:59:27
Jag tror knappt att det kan vara en bättre dag än det är idag ! Ute är det vår och varmt efter gårdagens snökaos, ikväll ska jag och mina vänner på Magnus Betnér och sen så är det utgång som gäller ! Åååh , ibland känner jag livet i mig! Jag har sökt flera lägenheter vissa är kanonbra och andra sökte jag mest för sökandets skull sånna som man är tvungen att ha i fall att jag inte får något bättre typ!
Snart ska jag ge mig iväg till staden för att sola lite och handla lite bus saker in för kvällen... Sen så ska jag träffa ag en sväng idag innan allt drar igång, underbart ! :))
Jag  sitter just nu i min soffa och funderar på om man ska ta sig en promenad i de fina vårvädret eller om man ska vara lite latis och ta bussen , jag tror att det blir en promenad ! Jag älskar när man får tillbaka känslan av att man kan gå i sin skinnjacka och kanske till och med sina converse utan att frysa ! mmh det är underbart ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback