Hallå världen ! :))

2011-03-29 @ 21:31:06
Hej!

Jag vet inte så mycket om någonting känns det som men endå så leker livet på ganska bra just nu, Idag har jag fått mina pengar av af och har även fått lönen från förra månaden. Så att så fort jag har lite tid över så blir det att gå till banken och fixa så att jag får pengarna på kontot! Eva Gillar Pengar ! :D 

Idag så har jag bara jobbat från 12-19.30 ! Först så skulle jag bara jobbat tills halv 5 men sen så blev han som skulle stänga dålig så han frågade om jag inte kunde stänga så att han kunde gå hem och vara sjuk, och självklart så ställer man upp och säger ja! För det är ju faktiskt så att jag bara har en halvtids tjänst och jag behöver alla extra timmar jag kan få , och så tycker jag ju faktiskt att det är ganska så nice att stänga , deet är lungt och skönt och så är det ju ganska roligt att spela spel ! :D 

När jag kom hem så gick jag ganska så fort till ica för att handla lite mat och gott blev det ! Underbart älskar chili con carne :D underbart gott :)) 

Så ha det bra idag för nu ska jag sova :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback