En dag ett liv?

2011-07-02 @ 15:52:59
Hejsan !

Jag har haft en lång bloggpaus, jag har helt enkelt inte orkat blogga har knappt orkat med mig själv så bloggen är de som fått komma sist ett tag!

När något så fruktansvärt händer så är de som att hjärnan dör, man vet ingenting och man minns ingenting. Helt seriöst så är man som drogad hela tiden! Ena sekunden så är man glad och andra så orkar man knappt med livet. Tror inte jag har städat eller plockat i lägenheten sen det hände så det är riktigt KAOS här inne! Håller dock på att ta tag i det nu idag !

Idag är en sån dag som man bara känner sig väck, helt väck i huvudet... Man vet varken om man är glad eller ledsen, om man vill ut och festa med vänner eller bara sitta hemma och glo på tv. 

Var och hälsade på vid graven den dagen det var två månader , riktigt jobbigt var det. Man kände sig så ensam samtidigt som man kände sig iaktagen, jag tror att du var där hos mig att du lyssnade på de jag sa att du tittade på ljuset jag tände till dig och att du kände dig saknad. För någon vad där , det vet jag ! Någon visade vägen till din sovplats! Den 8de juli är de minnes spelning på rocken, kommer bli jobbigt, kommer bli otroligt jäkla jobbigt. Allt är jobbigt nu allt som påminner om dig allt som får mig att tänka på saker vi gjort , verkligen allt ! 

Glöm aldrig bort hur älskad du är min kära underbara vän ! Älskad och saknad ...
Det var inte såhär de skulle sluta vi lovade varandra :( ♥



MIDSOMMAR!
Min midsommar var sjukt jäkla härlig och firades i byxelkrok men härliga människor och hälig alkohol !
För det är väl så att alkoholen gör festen eller ? Det är faktiskt frågan om inte alkoholen oftast är det som räddar kvällarna för många människor eller vad ska man egentligen tro ? 
I alla fall så var midsommar sjukt nice och det kan vara så att det blev årets fest! Solklart!

Jag Milla Ag Tobbe och Phille tältade och jag tror att jag pratar för alla när jag säger aatt det kommer ta ett bra tag nu innan man frivilligt lägger sig i ett tält för att övernatta! Sjukt jäkla kallt , slutade med att Ag och jag delade sovsäck! Haha mys på de, vi fick ju i alla fall nästan upp + grader i säcken tror jag . BURR! 

Men förutom det så Tack till alla som medvärkade och gjorde midsommaren alldeles alldeles underbar :)) !
Crille gjorde en film med lite dittan och dattan från midsommar , Ganska härlig tycker jag så den får allt komma upp på bloggen ! "Crilles-blogg.blogspot.com"

Over and Out !
PusS och KraAm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback