Teddy på ingång <3

2011-03-11 @ 18:10:55
Idag är jag faktiskt riktigt stolt över mig själv! Jag har varit och jobbat trotts att jag verkligen inte ville vara på de stället! Känns faktiskt ganska onödigt att vara på olika platser där man inte känner barnen när man har ett långvik!
Men det känns ändå helt okej med tanke på att jag beställde mig en One Piece- jump in igår som heter Teddy för att det är teddytyg ! Helt underbart gosig kommer den att vara och med tanke på att jag jobbat måånga timmar extra denna veckan så har jag råd med den för att den kostar ju faktiskt inte gratis! Och Mamma jag vet att du kommer vara avis på mig för vi älskar sånt både du och jag att bara gå och mysa i myskläder hemma är riktigt mysigt ! :D 


Kolla så otroligt härlig och underbar den är ! Jag kommer verkligen bo i den ! <3




Nehe nu ropar faktiskt min tvätt på mig så måste springa ner till tvättstugan ! 

Ha det bääst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback