Svammel

2011-03-16 @ 19:40:46
Så, nu håller vi tummarna för att jag kan få ha tur en endaste liten gång för det skulle varit helt perfekt ! Men antagligen så kan man inte ha sån tur som jag vill ha... Har sökt lite lägenheter här och där i kalmar och hoppas på att få en nu lite snabbt och det är en som jag verkligen har blivit super intresserad av ! Skulle vara toppen kanon om jag fick den! Men som sagt om jag ska få den så ska inte någon annan har sökt den ungefär och de finns ju inte att man kan ha sån tur ! Men man får ju alltid hålla tummarna lite extra hååårt och hoppas ! 

Nu sitter jag och fryser i min nuvarande lägenhet i kalmar ... Riktigt kallt blir det här inne men det är väl kanske det ända som är fel med? Eller aa spisen är lite otäck men det får man väl helt enkelt ta antar jag ! Jag är trött som bara den och så fruktansvärt godis sugen att jag tror att jag kommer tuppa av snart ! Åååååh varför ska man bli godis sugen när man verkligen inte har något gott hemma ? hmh ! orättvist! kanske tar och bakar mig lite chokladbollar eller kanske en gladdiskaka :)) Eller så väntar man med det tills imorgon eller tills på fredag? Ja veeeem vet ! 

Idag blev det bara en massa svammel till bloggande kände jag men det är för att jag är så otroligt jäkla trött ! 

Så god natt folket ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback