Rosenström!

2011-03-13 @ 17:37:59
Vilken kväll! Den blev helt sjukt lyckad och jag är så glad :)) Förfest här då vi sjöng i kör till Björn Rosenström som var kvällens höjdpunkt! Alla skrattade och hade roligt och jag kan inte mer än att säga att det var länge sen det blev en sån lyckad fest... ! Rosenström var grym denna gången med , Fia, Mathias och jag stod nästan längst fram och de var ju samma jävla tryck som vanligt. Alla bara knuffas och jävlas ... helt onödigt ! Men det hör ju till lite granna att man ska knuffas och bli knuffad på ! Skulle ju inte vara samma stämning om alla bara stod helt stilla och kollade utan att göra något alls . Skulle ju blivit så mycket stelare då på något sätt ! Nej blev verkligen en helt fantastisk kväll både för festen och Rosenström var helt kalas ! 

Tycker dock lite synd om Ag som letade efter mig och fia hela kvällen och messade och ringde henne och inte mig för att hon trodde att jag glömt min mobil.... I slutet av kvällen visade det sig att jag hade min mobil och fia hade glömt sin så att det var ju helt omöjligt för henne att få tag i oss sen ! Som tur var så hittade vi varandra sen i alla fall ! :))

Ne men kan inte mer än att tacka alla människor som var med för en helt fantastisk kväll ! 
Nu kommer det lite biiilder :D:D




l

lite bilder blev det i alla fall , men orkar verkligen inte lägga upp mer nu för nu ska jag vila en stund !

Puuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback