Onsdag

2011-03-02 @ 10:01:28
Hejsan ! 

Ledsen för min dåliga uppdatering igår! 

Men igår så var det först jobb sen så blev det att åka till Smedby för att träffa Bella ! Åååh så underbart att få träffa henne har verkligen saknat henne så sjukt jävla mycket!! Att det alltid ska ta sån tid mellan gångerna vi ses är verkligen inte helt okej ! 

Nu har jag nyss kommit hem till lilla lägenheten och ska snart hoppa in u duschen för att sen fixa sig till jobbet :) Idag blir det jobb 12-17 ! Hoppas verkligen på att barnen är lite lugnare idag för igår vet jag inte riktigt vad det var med dom :O ! GALNA!

Efter jobbet så blir det väl hem en sväng och fixa sig igen innan man ska träffa ag för en sväng på stan och kanske en sväng med bilen och bara snacka och ha det helt underbart ! 

Nästa vecka börjar jag även sätta igång med Teorin igen ordentligt och om jag inte tar mitt körkort denna gången så tror jag fan att jag skiter i de helvetes kortet ! MEN jag SKA klara det ! Det finns inget annat i tankarna ! 

Ha de bäst

Ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback