Jobbelijobb!

2011-03-08 @ 20:16:26
Tjeniis :))

Jag har verkligen börjat jobba mycket och jag älskar det! Har som sagt fått ett lång vik på vasaskolan är som det ser ut nu anställd tills 31 mars och sen så får vi se kan även bli april eller några veckor i april. Idag kom rektorn på skolan och frågade om jag var utbildad barnskötare vilket jag inte trodde förens jag kom hem och såg på timecare att det faktiskt stod att jag var utbildad barnskötare! GUTT! Dock så undrar jag varför han kom och frågade det, kan de vara så att han smider lite planer om mig och om min framtid? Man får ju i alla fall ta och hålla tummarna !

På 6-års/Fritids så var vi nog minst ute i 2.5h Ganska segt när man är ute med barnen för finns inte så mycket att göra mer än att äta "koldolmar" som barnen har bakat och trösta dom när de trillat i vattenpölar eller halkat på gruset... Men man känner att man fått se mycket utav solen idag för att man känner sig PIGG och GLAD! Känns som att man vaknat upp ur sin vinterkoma och börjar vakna till liv! UNDERBART!

Körde även på en nykter vecka förra veckan! Eller jag drack en cider på KM när man var ute och firade mattias som fyllde 18 i onsdags. Eller han fyllde i torsdags med det blev ju det efter 00.00 så att säga ! 

Nu är jag trött som en vissen ballong men det får man väl ta och leva med! Imorgon ska jag jobba mellan 08.30-17.00 så får väl bli en ganska så tidig kväll ikväll! Ska nog ta och kolla på lite avsnitt av the vampire diaries s 1 . som jag börjat kolla på igen i brist på annat och sen så kanske godnatt duschen sen så kryper lilla eva ner i sängen och njuter av tillvaron! 


God Natt sötnosar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback