God morgon !

2011-03-14 @ 08:22:12
God morgon alla morgonpigga busar ute i världen !
Att jag redan är vaken är helt jäkla otroligt, börjar jobba halv ett och är vaken nu ! Ganska så imponerande tycker jag ! Så nu sitter jag framför tv´n och ska snart börja mitt morgon pass av the vampire diaries !! Åååååh vad jag älskar den serien ! Är på säsong två nu för andra gången :P HAHA varför tröttnar jag inte på serier om när jag väl har börjat att kolla ? Vad är det för fel på mig ? :D haha 

Till frukost blir Yalla! drick yoggi! Tror nog att det är en av värdens bästa påhitt! Du blir mätt och släcker törsten på samma gång... Helt awesome är det även att den finns i en liters förpackningar nu för tiden !! Sånt gör mig Glad :)

Ne men nu ska jag sätta mig och vila upp mig lite extra med tanke på att jag stänger idag ! ååååh jag längtaar till aprils löning !! <33

Ciaooo <3

Kommentarer

Postat av: Sofia

Vaa? :O Går du frivilligt upp vid åtta om du börjar halv ett? :O Knaaas!

2011-03-14 @ 08:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback