Ett till inlägg!

2011-03-11 @ 18:59:08
Jag är en riktig pärla idag som först jobbat trotts att jag inte velat, detta PGA. Teddy <3 Sen så fort jag kom hem började jag diska och tvätta! Jag kan inte mer än att säga att jag är sjukt duktig ! + att jag har lämnat in alla papper nu som ska göra att jag får pengar från alla olika håll! Sjukt jävla underbart! 

Nu sitter jag och kollar på all tvättt som ligger på golvet som jag ska tvätta klart imorgon då jag med har tvätt tid! Sitter och funderar på när jag ska orka äta mat och plocka lite i lägenheten för det ser verkligen ut som andra världskriget här inne! jag har i alla fall börjat med köket och det är ju på tiden tycker jag ! 

Skulle egentligen åkt till ålem idag och hälsat på Bella och Stoffe men orkade inte med det med tanke på att jag hade sån sjuk huvudvärk som jag trodde skulle bli ett migränanfall vilket jag slapp, men har haft sjuk huvudvärk  hela dagen men även den håller på att släppa ! Underbart! Synd bara att det inte kunde släppa lite tidigare så att jag kunde åkt och hälsat på de för det skulle verkligen varit helt jäkla uderbart! 

Ikväll ska jag i alla fall träffa Fia en sväng så vi får väl se vad vi kommer att hitta på :) sånt som man inte vet innan lixom! haha Men det kommer nog bli riktigt jäkla gutt det med ! 

Nehe nu ska jag ut i köket och byta gardiner! Jag tycker att det är lite sent.. eller tidigt... med julgardiner nu ! haha 

Hej då sötisar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback