:))

2011-03-05 @ 18:48:28
Heeej ! 

Va fan ett par dagar sen man skrev och det beror helt enkelt på att jag har varit så sjukt jäkla trött, jag har helt enkelt inte orkat ta tag i bloggandet och jag har nog sovit ungefär 30 timmar på två dagar. Det är bara ett tecken på att jag verkligen är trött och att det inte bara är som jag säger ! Har knappt orkat träffa kompisar eller varit ute och festat? Har jag blivit vuxen? Igår träffade jag ag en sväng och vi satt bara och kollade på film och idag har jag bara sovit och kollat på film hela dagen okej, jag har även lagar raggisar och nyst i någon timme och bränt mig ... AJ !

Men det var faan så värt att bränna sig med tanke på hur gott det var att äta den.. Nu sitter jag och väntar på att få lite besök av en fin vän och vi ska kolla på film och bara njuta av lördagen! Jag borde börja träna så att jag orkar med mitt liv ! Borde pluggat till körkortet nu alla lediga dagar men det har jag verkligen inte orkat med att göra :O 

Haha Även ganska kul att se hur vissa människor är falska och försöker ljuga ihop saker för att man ska bli ovän med kompisar.. HAHA Antagligen är du väl så fett svartsjuk på att jag har fler och bättre vänner? Jag menar vi är i alla fall ärliga mot varandra och förstår hur vi tänker och så ... Men du ? SUCK ! 
Om du läser mig blogg så kommer du att fatta vem du är och jag kan inte mer än att säga att du är så jäkla död för mig nu ! Du finns inte i mitt liv och jag hoppas verkligen att jag slipper dina lögner i fortsättningen ! 
Som de the vampire diarie freak jag är så kan jag bara säga att du är PRECIS som Kathrine !

Jag bjuder på en underbar låt som ni kan lyssna på och lite smått njuta av hans underbara röst !


Ha de underbart ! <3 / Eva 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback