Det bästa!

2011-03-12 @ 09:21:45
Hej! 

Nu är jag lagom nyvaken och har sovit som en gud! Igår så blev det 101 sätt att åka ur en game show hemma hos Mattias och Fia :D Riktigt kul var det att se JockiBoi bajsa på sig ! haha Det är min pojk de där! Efter det så blev det lite popcorn mys och film :) Det var en Ameican pie film som jag hade missat att sätt ! Så trotts att man var as trött så satt man och kollade på det! 

Det bästa med vintern är nu när snön nästan är borta och solen kommer fram varje morgon. Man vaknar varje morgon och ser en klarblå himmel, ååååh UNDERBART  <3 !! För en sekund idag när jag vaknade så trodde jag ätt jag var utomlands jag fick sån känsla av att det lös in sol och himmelen var så blå som den annars bara är på sommmaren :))
Nu tror jag nästan att jag drömde för när jag kollar ut genom fönstret nu så ser himmelen lite grå aktig ut .. hmm ! 

Det bästa med att jobba är att helgerna blir mycket mer underbara och härliga, man längtar till helgen på ett helt annat sätt än när man inte jobbar ! haha jag tycker att det är så jäkla nice ! Nu fattas bara mitt körkort och att jag fyllt 20 på legget sen så skulle livet leka så till den milda grad ! WOHOOO! Livet leker ! <3 :D:D

Lägger upp lite fina vårbilder sen ag och jag var ute och gick på svinö :))




Åååååh ser ni helt jäkla snötomt , för utom lite i ena hörnet som förstör bilden lite grann !

Snart idag så ska jag slänga i mig lite frukost sen så ska jag ner och tvättelitvätta + städa lite i lägenheten. Fixa och dona in för kvällen för ikväll drar jag iväg till Sandra med lite folk för att se Rosenström för tredje gåången ! UNDERBART !! :D


Ha de najs nu ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback