BRÖÖL!

2011-03-10 @ 18:26:28
Oj vilken otroligt jobbig dag det har varit idag! Jag vet inte var det var med barnen idag? De bråkade inte och så men de SKREK?! och stimmade som galningar... Spelade ingen roll vad man gjorde varken jag eller den andra personalen för de var tysta i en halv minut sen var de igång igen och skrek och hade sig! USCH vad jobbigt! Det var faktiskt inte alls roligt att jobba idag kan ju kanske bero på att det inte är bra att jobba på dagis med min dunder pms, och jag har inte hämtat ut min medicin för de heller.... Sen kommer jag säkert inte kunna att ta den när jag jobbar för kommer nog bli trött av den! Bara jag inte får dessa jävla skakningar som jag fick av den förra! Det var verkligen inte okej, det vara bara för jäkla läskigt USCH! Så Den la jag ner med en gång... Men som sagt det är inte roligt alls att jobba för mig när jag har den för det är verkligen illa!

Var även på vårdcentralen idag och som alltid så sa de något onödigt och sen vi avvaktar en vecka för antagligen håller du på att få en vagel och den måste behandlas med antibiotika droppar... FU! Jag vet att det inte är en jävla vagel med skit i att lyssna då din jävla rödpilotglasögade BITCH till läkare... HMH!

åååh , jag är så trött och hungrig och allt går bara fel för mig nu som precis lyckades ta bort halva jävla blogginlägget! Jag blir så jävla trött varför kan inte allt gå fel när man är på bra humör och orkar med det ?? NEJ det ska ta mig faan alltid jävlas extra mycket när man verkligen inte har någon som helst jävla energi till det ! DÖ ILANDSPROBLEM DÖ!!!!!!!!!!! GNÄLLGNÄLLGNÄLL! JAG FÅR TA MIG FAN GNÄLLA IDAG! 

Igår träffade jag ag och det var riktigt härligt ! JAg tycker om henne hon är underbar :D Fick även snacka en stund med pontus och det var med helt galet bra! Snart kommer han hem med det är ju "bara" tre veckor kvar nu ! ! YEEEEY! :D:D

Så kan jag ju avsluta detta inlägg med att säga GRATTIS till min älskade bror som är i Norge, han fyller 24 år idag och fler ska det bli! haha GRATTIS brorsan :)) 

Over and out! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback