2011-01-23

2011-01-23 @ 21:28:46
Hejsan !

Detta har varit världens sjukaste dag! Jag tror aldrig att jag har sovit så här mycket i hela mitt liv, har verkligen sovit ikapp alla timmar som jag varit vaken för mycket! Först så vaknade man typ vid halv fyra, sen efter några timmar somnar man om och sover tills ag ringde och väckte mig typ nyss! Jag har en snarkis kvar i soffan som fortfarande ligger och sover en liten förkyld Madde <3

Igår var också en sjuk dag! Först så blev det släktkalas hos ag vilket var väldigt trevligt med god mat och massa prat och fick även lära mig en julklappslek! haha ja det var kul må jag säga! Efter det så tog vi bussen hem till mig hämtade lite dricka och sen åkte vi hem till Madde för att senare dra ut en sväng! Det blev km och rocken som vanligt nu för tiden :O Vart är världen påväg? haha när de stängt fortsatte kvällen till Max och sedan hem till mig för att sova ! Det var en helt okej kväll nästan lite mer än okej får jag nog säga!

Mamma ringde igår med och sa att de bor i Mörbylånga om tre veckor tror jag att det var, riktigt inte okej! Mitt älskade Smedby kommer allt att försvinna på riktigt, får väl bli några nätter av sorg, tänkande och grubblande sen så är väl det med över antar jag! Åååh mitt älskade smedby kommer verkligen försvinna trotts att jag gjort allt i min makt för att få mina föräldrar att förstå att man inte kan byta bort Smedby mot Mörbylånga ??? :O
Förövrigt kan vi bara skriva GRATTIS till världens bästa Angelica Jonsson som fyller 20 år idag ! Bolaget väntar på dig gumman ! Grattis Grattis Babe ! På Fredag Smäller det Satan och allt bara för dig ! ♥
Bilder från kvällen :)
Födelsedagsbarnet själv i sina bästa dar <3
Helt underbart med fyllebilder ! <3

Det var nog dagens uppdatering om vad som händer i mitt liv! Ha det fint gott folk ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback