2011-01-20

2011-01-20 @ 20:58:16
Hejsan ! 
Nu är jag här och skriver igen :) 
Det blev en bra dag med Mamii som började på Max och fortsatte till HansaCity där det blev mycket handlat , Bland annat världens gosigaste tröja som jag älskar så sjukt mycket! Man skulle kunna säga att det kan ha varit kärlek vid första ögonkastet! Det blev även en hel del annat handlat bland annat, två halsdukar tre tröjor/tunikor/klänningar, benvärmare, strumpbyxor lite smycken och underkläder! sjukt jävla underbart och komma hem med lite nya kläder när man så gott som inte kunnat handla något på extremt länge! 

När vi var färdigshoppade bar det av till smedby en sväng för att jobba lite grann, och nu är jag tillbaka i lägenheten för att plugga lite och vänta på Sherman som ska sluta jobba och sen komma hit och sova ! Så kvällen lär väl fortsätta ganska bra antar jag ! :) 

Lite bilder på det som handlats idag:
Orkade faktiskt inte ta kort på alla sakerna var för sig så här är det :D
Och så två bilder på min älskade sjukt sköna tröja !
Oj, ser ut som ett ledset barn på bilden,,,, haha !
Tack för den här studen gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback