Tjabba, Tjena, Hallå!

2011-01-20 @ 03:43:46
God natt / God morgon !

Det blev en sväng ut och kolla läget ikväll,, Ganska mycket folk med dock inga som man kände, Men det var helt okej ute iallafall! Men fick mig en besvikelse i hela kroppen när folk drar utan att säga något eller höra av sig ! Inte helt okej faktiskt! Sen så blir det ju lite värre när det faktiskt är någon som man bryr sig om ganska så mycket...  Men men som sagt om man ger sig in i leken så får man ju leken tåla som man säger till barn som tycker att saker är orättvist. Jag är nog faktiskt ganska barnslig egentligen, har nog inte vuxit upp helt och hållet än är ju trots allt bara 19 år gammal !

Jag var även på af idag , känner mig lite små stolt! Fast söka jobb på ett ställe där de behöver 12 pers och det är 700 sökande utan något erfarenhet eller CV med sig är nog faktiskt ingen höjdare! Så kommer nog att hålla mig till vikarie poolen, bara alla papper och skit kan bli färdiga någon gång så att man kan få börja jobba snart !                   Efter af blev det att dra med Madde, Leo och Sherman för att äta sushi, kan inte säga mer än att det var sjukt jävla äckligt och att jag inte kommer äta det någon mer gång i mitt liv! Men nu har jag ju i alla fall smakat och så nu får jag säga att jag faktiskt inte tycker att det är gott ! När alla ätit klart och kände sig belåtna så åkte Jag och Madde hem till mig , eller Sherman följde med en sväng men han somnade så han kan nog faktiskt inte räknas...

Kvällen slutade som sagt med en Nykter ute kväll socialt och härligt ! Men som sagt, dock lite besviken!
Nu har jag precis kommit hem, Gått från stan och hem vilket resulterade i röda lår och kyla i hela kroppen, och då mitt älskade element inte funkar längre är de bara ynka 22 grader i lägenheter och jag kommer nog att frysa ihjäl inatt !

Så nu blir det att krypa ner i sin älskade sig med 3 täcken och en tjock brun luffsig filt och ge sig iväg mot drömmarnas land !
Over and Out Babes! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback