Sova?

2011-01-25 @ 23:07:32
Detta har varit en av de lataste dagarna i mitt liv, har inte orkat göra någonting. På sin höjd så har jag pratat i telefon bland annat med storebror i Norge :) Alltid lika trevligt att ta uppdateringen via telefon med honom, varför ska man alltid sakna folk som man inte kan träffa?! Kan det bero på att man inte behöver sakna de som man träffar nästan dagligen ? Jag är förkyld och de blir nog fasen bara sämre och sämre! Måste vara frisk tills fredag ! Jag mååste vara frisk tills fredag! 

Idag har jag bara legat och kollat på barnfilmer hela dagen, riktigt barnslig har jag varit idag ! Robin Hood och Nalle Puh ? Något säger mig att det är skönt att sova till för det är nog det som jag har gjort större delen av dagen!
Jag botar min förkylning på de sättet och vem vet ? det kanske funkar? :)

Nu ska jag tanka någon ny film tänkte jag och kanske ta och somna till den för imorgon ska jag upp tidigt och åka till Smedby för att fixa ihop lite pengar tills helgen :) Snart flyttar dom , Snart försvinner mitt älskade Smedby från mig för alltid ! 

Finns nog inte så mycket mer att säga idag, Så ja God natt folket och så hörs vi mera imorgon ! :)


ByeBye <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback