Slappdag!

2011-01-13 @ 19:58:13
Extrem jäkla slappdag! Har verkligen inte gjort ett skit ! Bara legat i soffan hela dagen och insett att jag måste duscha, städa, tvätta... Det är som att gå i skolan och tänka jag gör det sen sen så blir det fan aldrig av...
Har inte ens orkat laga mat till mig idag utan drack 1L. Kaffe istället och tog två rostade mackor... Nu mår ju inte magen sådär super bra men får faktiskt skylla mig själv extremt mycket för det!
Snart hoppas jag på att det blir lite film och mat , men man vet inte riktgit hur det ska gå med det heller haha xD
  • Läste även i nemos blogg att han har blivit dömd nu, är det verkligen rätt att man ska bli dömd för ett fel man inte visste att man gjorde ? Unga tjejer skyltar ju inte direkt med sin ålder, de vill vara äldre än vad de är och klär sig efter den åldern de ville vara... Hur lätt kan det vara för en killa och veta ? jag tycker att det är helt sjukt att folk ens orkar lägga energi på det. Okej om tjejen inte skulle varit med på det eller så , Men nu var hon ju det och hon ville inte ens att det skulle anmälas, vad är de för föräldrar som gör så mot hennes vilja? Helt sjukt om ni frågar mig !
Nehe om man ska försöka ta sig i kragen och kanske hoppa in i duschen eller laga mat? skulle kanske inte varit helt fel faktiskt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback