Sjukdomens dag!

2011-01-04 @ 23:36:21
Nu ska jag gnälla lite :)

  • Jag är sjuk, dödsförkyld och har fått feber nu med, Jag är inte tillräckligt sjuk dock för att ligga hemma och sova hela dagen vilket jag i alla fall har fått göra idag, Jag har druckit 1 lite proviva och ätit ca 100 halstabletter och nästan 100 chips... Jag har ingenting kul att kolla på på tv och jag orkar inte koppla in datorn till tv´n för att jag inte vill gå ut ur mitt paket av täcken och filtar...
  • Min inneboende har flyttat hem och jag har stööört tråkigt. Men jag är verkligen för sjuk för att ta mig ut ur min lägenhet och träffa någon, Jag skulle inte orkat vara social om någon skulle varit hos mig och jag känner mig bara allmänt vidrig idag!
  • Jag har planerat mitt liv nu för typ två år framöver, så nu är det bara den svåra delen kvar, att ta sig i kragen och göra det med! Samla lagom med mod och ork för att göra något vettigt av sitt liv är en ganska bra idé har jag kommit på!
  • Annars om man bortser från att jag är sjuk så leker livet lite lagom och jag vill festa! Vill ut och träffa folk och bara njuta av livet som ungdom. Menar snart har jag ju ena benet i graven så det är nog fan bäst att göra något nu innan kroppen ger upp sitt liv på fullt allvar :))
Over and out Galningar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback