Igår ölkväll, idag nykter runda på krogen !

2011-01-13 @ 03:58:54
Idag så var det inte annat än att vakna äta frukost sen så var dagen i full gång! Först så kom Ag hem till mig där jag och Madde väntade, Efter det blev det att åka hem till ag och äta och ge sig iväg på det ytterst komplicerade vägen till Nybro för att träffa Elin! Efter mycket om och men så kom vi i alla fall fram vilket var extremt trevligt med tanke på att man inte träffat henne på så sjukt länge! När vi åkt från henne för att lämna bilen i smedby bar det iväg hem till ag för att hämta en annan bil och sedan åka in för en nykter utgång i staden som faktiskt slutade riktigt bra! Kvällen slutade på max!
Meen nu väntar mig säng och det ska bli helt underbart att få sova ut imorgon... Igen...

Ibland kan man inte säga mer än att livet leker, Jag har underbara vänner som verkligen är något speciellt!
Igår så blev det att öla med Madde, Leo och Sherman. Blev riktigt trevligt och roligt, fast som sagt vi tjejer är lite bättre på att handera alkohol än killar i dagens samhälle! Efter mycket skratt och glädje faller Leo och slår hårt så satan i huvudet i soffkanten, poor him ... Efter att killarna mer eller mindre däckat så går jag och Madde går till Lillen och hälsar på i hans nya lägenhet, där blir det mycket skratt och fniss och slutar med att Madde och jag traskar hem vid halv 5 på morgonen ! Nice kväll med andra ord, riktigt skumt men kul att öla på en tisdag. Hm ja kanske till och med blir nya lill lördag !?
lite bilder från gårdagen :)
Sherman i väntar på Leo vid coop :)
I väntan på coop... Visst har vi kul ? Alltid ! :p
Eva och Madde i väntan på leo vid coop :)
Kvällens slut för Leo...
Oooch Sherman...
Sen sist men inte minst, En ful bild men ändå beviset på att tjejer är lite bättre... :D
Meen nu väntar mig säng och det ska bli helt underbart att få sova ut imorgon... Igen...
Ha de kalas bra gott folk! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback