Helt väck

2011-01-09 @ 21:59:48
  • Jag vill flytta, vill försvinna ifrån denna jävla skithålan !! Orkar inte med detta året orkar inte med tjat orkar inte med Killar orkar inte med mig själv heller för den delen. Jag förstår verkligen inte vad problemet är förstår inte vad som ska vara så jävla svårt. Min hjärna och mitt hjärta har ett jävla superkrig för tillfället, vet inte vad jag ska ta mig till, vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska hantera situationen, jag vet vad alla andra tycker och vad jag kanske borde.. Men om jag inte orkar då, om jag inte klarar av det för tillfället.

  • Helgen började med en utgång med Ag och Madde, frågan är varför ska man vara så sjukt jävla efterklok, varför så jävla dum i huvudet, vad är poängen? Ibland hatar man bara sig själv så sjukt jävla äckligt mycket ! Borde lära mig någon gång jag vet hur jag fungerar och jag borde inte ens gått ut när jag visste att du skulle ut. Varför lurar jag mig själv till att göra saker som jag vet så väl att jag inte bör... Att en blick och ett jävla leende kan vara så speciellt så att man fastnar på två röda,en kram och man blir helt dum i huvudet och göra saker som alla vet inte borde göras,en blick åt ett annat håll och man blir svartsjuk, jag är rädd för mig själv, man ska inte beté sig som jag gör och man ska verkligen inte vara så satans jävla elak och tvinga andra att höra mitt nötande. Jag förstår mig inte på mig själv, jag har alltid varit den som lyssnar och kan hantera mig själv.. Nu flyger jag iväg på andra tankar och gud vet va... Kan inte mer än att säga förlåt till alla som är inblandade i detta jävla meningslösa skitproblem som tagit över mitt liv mer eller mindre FANFANFAN!!!!
Jag vill vara stark jag vill orka jag vill klara av detta men det är helt jävla fucking meningslöst! Behöver verkligen komma här ifrån långt långt bort ett tag. Ska göra allt i min makt för att försöka kunna åka utomlands, eller till gbg eller något annat ställe. Men just nu behöver jag komma bort!
Vad skulle jag göra utan Ag och Madde som alltid finns och jag kan prata med, Snälla tack så sjukt mycket ni är verkligen guld värda och jag vet att ni alltid finns för mig ! Älskar er sjukt jävla fruktansvärt mycket ! Tack för ni finns ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback