Gott och Blandat

2011-01-30 @ 01:36:08
Helluu ! 

Igår kväll så var det den efterlängtade fredagen som jag pratat om så länge, fast att inte var på topp från början väldigt förkyld och dan så blev det en helt fantastisk toppenkväll! Sjukt kul var det med ett så pass stort gäng som var på förfesten med typ 15 pers inte splittrades underkvällen! En helt kanonkväll helt enkelt! Kvällen slutade med att Jag Phille och Madde går hem till Madde och sover i hennes 90 säng... Jag tror inte att en människa kan förstå hur trångt det är att ligga tre personer i en 90 säng. Men det blev ju mysigt i alla fall haha!

Tack alla för en helt underbar kväll, det var verkligen ingenting som man ångrar att man var med på ! 

Dock så var det inte lika härligt idag när man skulle ta bussen till Smedby vid 09.17 för att påbörja flytten för mammii och pappii, Men med lite mutande av Max mat och en helt fantastisk utekväll igår så gick det väldigt bra i alla fall ! :)

Väl hemma i lägenheten igen så börjar det klias i fingrarna av att jag måste hitta på något kul att göra ! Miss Air spelade ju på rocken och jag var grymt sugen på att dra dit och kolla men fick inte med mig en kotte som var minsta lilla sugen på att hänga på rocken med mig ikväll! Baaad, men antagligen var det nog ganska så bra att man inte drog dit i alla fall tror jag nog ! För istället så åkte jag och Leo till Ålem och hälsade på Bella och Stoffe, åt lite gott och kollade på tv och pratade vilket var betydligt mysigare än att slösa pengarna man inte har på Rocken... Som sagt Miss Air spelar ju faktiskt fler gånger :)

Det var verkligen sjukt jävla kul att träffa min grymt efterlängtade Bella igen ! Varje gång man träffar henne inser man hur kul vi har ihop och ingen av oss fattar varför vi inte kan se till att träffas lite oftare? Men vad kan man begära när en av oss går sista terminen i 3-an och samtidigt försöker ta sitt körkort och den andra har ett så sjukt fullt liv med annat....... Eller ? . Ja i alla fall så kommer jag att ha det snart :P

Men Bella och Stoffe får vi tacka för en mysig kväll, Vi måste verkligen göra om det snart igen ! 

Nu ska jag leta upp min säng som är täckt av en väldans massa kläder, reklam och ljus! Imorgon ska lägenheten storstädas är det tänkt! Även försöka plugga lite teori på det och hoppas att allt går vägen som planerat! Jag avslutar dagens bloggning med en gammal bild på mig och Bella från FlowerPower dagen :) ♥

Vår älskade ica påse som vi skrattade så mycket åt!
Plugghelgen i torpet som slutade med en massa kort, vänner livet ut ♥
Vad gör man inte om man har tråkigt en natt om man heter Eva och Bella
om man inte Sminkar sig som bara den och tar massa kort?
Men snygga Blev vi .....♥

Natti Natti folket :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback