Första dagen på resten av mitt liv...

2011-01-06 @ 18:00:36
Tjeeenixen :)

  • Fortfarande sjuk och är så stöört trött på det just nu ! Jag vill bli frisk och ha ork till att göra roliga och nyttiga saker !
  • Imorgon kommer jag i vilket fall inte att ha tid att ligga och kolla på film hela dagen för då så ska man på möte hos jobbcoachen och gå igen lite saker och så ...
  • Sen så hoppas jag verkligen på att få träffa min favoritfamilj bestående av Anka och Bella <3I så fall blir det att sova över dar och bara ha myys men det beror ju på om man mår bättre eller om man fortfarande snorar och har sig :)
  • Nu blir det till att skriva sitt CV och personligt brev och hitta på en massa jobb som man kan ha sökt tills imorgon för jag har faktiskt inte skött mig som jag borde ... Blir förhoppningsvis med att Plugga lite teori eftersom att jag har skaffat mitt jävla mål och tredje gången gillt eller vad brukar man säga egentligen?
  • Antagligen så avslutar jag denna dagen med besök av en viss Madde som jag måste ta ett seriöööst samtal med om vad man ska göra när man kommer hem från pubben och inte ,,, Haha nej skojade bara nu :D
  • Det blir väl antagligen en massa film och slapp när hon kommer hiiit wiiiie BESÖÖÖÖK!!!!!!!! <3

Bild på Bella och Karlene :)
  • Är även så sjuukligt sugen på att tatuera mig så det lär nog bli något på skuldran eller smal benet här framöver..
  • Nu är bara frågan vad det ska vara, Fjäril, blomma , text eller kina tecken ? Åååh måste allt ta mig en riktig funderare på det :D


Ha det Fint nu gott fooolk ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback