En del av livet :D

2011-01-30 @ 20:51:39
God kväll gott folk!

Idag har jag verkligen gjort något och det känns verkligen jättebra! steg upp någorlunda i tid och så har jag plockat och donat här hemma. Jag har också varit och pantat en sjukt massa flaskor och slängt massa glasflaskor på maxi, har också postat brevet med de extra papperna till vikarie poolen så hoppas verkligen på att få börja jobba snart! 
Är verkligen sjukt pepp på att kunna tjäna lite egna pengar och ha en massa saker att göra på dagarna. Jag tror inte någon som inte är arbetslös och inte får pengar från något håll kan förstå den känslan !

Nu har min tv kväll börjat som består av Solsidan, Time out  och Wallander! Ibland när man har gjort något en hel dag kan det faktiskt vara skönt att sitta själv och känna sig lite småduktig och kolla på bra tv program ! Fast beroende av vänner så har det börjat klia en hel del i fingrarna nu! Nu vill jag sitta och se på film med en kompis, snacka och skratta skulle varit helt fantastiskt ! haha ! 

När jag kollat klart på allt som jag ska kolla på så blir det boms ner i säng för imorgon ska jag upp tidigt och äta frukost på Ikea med min lilla mamii, vi ska också åka till arbetsförmedlingen så att jag kan få hjälp med att fylla i pappret till försäkringskassan om mina kära pengar som jag saknar så in i nodens mycket! 

Det blir även att åka och jobba lite i Smedby så att jag i alla fall kan få ihop pengar till att handla mig en almanacka så att jag kan planera mitt liv nu när jag faktiskt troligen har en del att göra ! Sen blir det också att träffa ag och madde en sväng för att boka lite biljetter till humor galan som ska vara i Kalmar den 19/3 Kommer blir sjukt jävla underbart ! 

Detta var allt för denna gången ! Ha det bäst tills vi hörs nästa gång! 

Peace! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback