Det var på tiden !

2011-01-25 @ 00:20:29
Wohoo, har fått dit en egen header nu ! Dock inte så snygg eftersom att jag bara satt och lekte i paint med jag lyckades ta mig fan! Jag kan om jag är envis! Nu vet jag hur man ska göra sen när jag har ett bättre program att leka med. Dock tog det typ några timmar och sjukt mycket svärord. Men det är ta mig fan ett bevis på att jag kan om jag vill, som sagt jag är en envis oxe och kommer alltid vara. När jag väl bestämt mig för något så blir det så. 
Så ja nästa sak jag borde ge mig faan på är kanske ett körkort? haha JAG tycker nog det, men det är så sjukt jävla tråkigt att göra saker som man måste göra!

Nu väntar nog en film och kanske lite sömn, håller på att få ont i halsen med fattar inte hur det kan komma sig jag var ju nyss sjuk ? Gud vill straffa mig! 

Längtar tills fredag!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback