2011-01-30

2011-01-30 @ 11:51:42
wohoo, frukost och fångarna på fortet! När jag vaknade idag så kände jag inre stress med tanke på att jag är tvungen att skicka iväg ett brev idag innan de tömmer brevlådorna så jag trodde att klockan var jättemycken sen kollade jag och då var den inte ens 11.
Har verkliken en del saker att göra idag som jag har lovat mig själ med tanke på att jag förhoppningsvis får börja jobba på tisdag eller onsdag!
Bland annat:
  • Städa lägenheten
  • Posta brev ( svårare än vad man tror )
  • Plugga teori
  • Städa balkongen
  • Laga god mat
  • Tvätta om det finns tid
  • Söka jobb!
Men det är ganska många saker som ska göras och jag är glad om tre av dom blir gjorda innan jag tröttnar på att vara duktig och hittar på något roligare.. Vi får se vad som händer !

Over and out ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback