2011-01-25

2011-01-25 @ 14:25:51
Jag förstår inte vad jag har gjort för ont ?
Varför vill någon högt uppsatt person jävlas med mig ? 
Mitt immunförsvar har nog fan tagit semester med tanke på att jag inte ens han sluta hosta sen förra förkylningen innan det nya var på hugget och skulle smida sig fast?! Ont i halsen och hostig det kan inte bli bättre! JAG har inte tid att bli sjuk nu ! Om jag inte är kry tills fredag så strejkar jag, jag skiter i hur jag mår jag SKA ut på fredag och på lördag det är ju viktiga dagar för mig ! Så är det någon som vet hur man botar en förkylning som knappt har brutit ut till 100%. Så snälla ta kontakt med mig och tala om hur jag ska göra ! 

Idag skulle man städat och gjort fint i lägenheten men det känns mer som att det kommer bli barnfilmer och något att äta, dricka litervis med te och krypa under x-antal täcken i soffan och bara mysa ner sig! Om det blir städning på det så är det bara en bonus, Jag ska bara äta sånt som jag är sugen på och skita i att vara nyttig om jag inte vill det!
Jag ska ta hand om mig själv så KAANSKE Förkylningen ger vika!

haha Annars så är det braa med lilla Eva , Har drömt om sommarjobbet idag haha det var konstigt och Madde bodde i oskarshamn tror jag att det var i alla fall!

Btw: Läste i barometern om att Betnér ska komma till Kalmar på någon humorgala som ska börja i kalmar ! Kommer vara sjukt jävla roligt för ja jag ska SJÄLVKLART se honom ! Han är kung inom humor! Han är snygg och han vet vad han gör, Han vet hut man skämtar om seriösa saker så att publiken blir arga eller irriterande han kan sin sak med andra ord och de är så det ska vara om man ska vara en riktig komiker!
BRA SATSNING KALMAR!

Men nu har jag nyst 5 ggr nu blev de 6 ggr, så nu måste jag verkligen gå och snyta mig!

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback