2011-01-24

2011-01-24 @ 13:25:38
God morgon eller vad man ska kalla det , jag är ny vaken i alla fall! Guud vad händer med mitt liv egentligen ? Vart är mitt liv påväg, det är inte okej att sova till eftermiddagen varje dag man känner sig som en jävla hösäck! Idag skulle jag ju städat och igår skulle jag städat jag måste verkligen städa! nuu! Fast idag lär det bli att ta hand om lilla sjuka Madde som ligger och sover bredvid mig. Jag längtar så sjukt mycket tills jag får börja jobba! Skulle varit helt sjukt underbart att få börja jobba nu! Varför ska det ta sån lång tid att få sitt straffblablablaa egentligen jag vill ju ha det nu nu nuuuu!
Jaja jag tror att jag ska hoppa in i duschen nu sen så blir det frukost och fiiilm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback