2011-01-21

2011-01-21 @ 11:09:12
Sjukt jävla trött!

Idag kommer det bli en lång dag känns det som ! Jag är så förbannat trött att det inte finns, och jag ska fan i mig inte somna någon gång på dagen de är det värsta man an göra! snart kommer mamma och hämtar mig och då ska vi försöka lämna tillbaka ett par strumpbyxor från igår, jag vet dock inte om man kan byta strumpbyxor men det är ju sånt som märks!

Ska även på möte idag med min personliga coach, känns ju ganska bra faktiskt eftersom att jag gjort en del nu, Har varit på af , skrivit in mig på massa olika ställen och nästan skaffat mig jobb via timecare!

så det kan inte mer än att känna kalas fint må jag säga , De mesta rullar på nu och jag känner att de nog FAN bara är mitt körkort som fattas nu för en liten stund, och kommer jag någonsin lyckas med de där jävla kortet ? Det är frågan! 

Ha det bääst ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback