Söndagskväll!

2011-02-27 @ 20:18:32
Det är så underbart , det är så bra ! 

Jag vet inte vad jag ska göra , jag är så glad fast det känns som att det är något som saknas! Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till vad jag ska göra och hur jag ska hantera denna situationen! Tankarna springer runtrunt och runt och jag är så fruktansvärt trött på Tankar! Tankar om vad som är rätt och fel att göra , tankar om hur man ska beté sig för att bli accepterad för den man är och tankar om hur allt så gå i livet. Det är så otroligt jävla jobbigt ! 

Jag har precis fixat maten tills imorgon efter jobbet , det bli kycklingsallad! Muums vad gott! Så det bli kyklingsallad och vitlöksbröd imorgon när man kommer hem från jobbet :) Riktigt bra tycker jag allt att det låter ! 

Måste även ringa till af imorgon och fråga varför jag inte fått ett nytt papper som jag ska fylla i om pengar och så!

Men men nu börjar solsidan igen och jag ska fortsätta kolla på det ! :)) 


Ha det bäst ! <3


Kommentarer

Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

godkväll <3

2011-02-27 @ 21:58:10
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Postat av: Eva

Nattinatti! :)

2011-02-28 @ 21:18:49
URL: http://vovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback