stefan och Damon salvatore ! <3

2011-02-25 @ 12:56:54
Åh , kan ingen skjuta mig långsamt ? Jag är så fruktansvärt jävla trött på denna förkyldningen som bara är i vägen! Den stör min sömn så att jag vaknar flera gånger varje natt och inte kan andas, den gör så att när jag sover så sover jag så sjukt oroligt och bara drömmer och drömmer! 

Inatt gick jag inte och la mig förens strax efter fyra, fastande totalt i min älskade serie... Nu är den dock helt slut och jag vet inte vad jag ska fasta i nu ? Men säger bara en sak... Längtar otroligt mycket tills säsong två går att tanka med swesub... Har bara lyckats att få ner första avsnittet ... åååh GUD vad jag längtar! Jag skulle ju kunna se den utan swesub men med tanke på att jag inte är en hejare på engelska så får man inte samma inlevelse. Visst jag skulle förstå men det är ändå inte samma sak och jag vill inte förstöra min älskade serie! 

Slänger upp en bild på mina Pojkar! Den ena (stefan) sån trygghet men ändå spänningen för att han är vampyr och den andra (Damon) Otroligt heta blick som man bara vill ha ! Jag skulle nog inte kunna välja mellan dessa pojkarna ! Det är så otroligt fina på olika sätt! Helt underbara ! De är mina båda två! Så alla andra tjejer kan ju bara ta sitt pick pack pack och dra ! 

Ni som inte följer serien kan ju kanaske tippa på vem som är vem! Den som vinner får en kram!



Nog om serien! Efter en hmm... natt? fylld med massa olika drömmar av olika slag så blir det att dra en sväng till modehuset för att se om man kan hitta något att ha på sig imorgon, skulle ju vara ganska skönt att ha något nytt!
Efter det får man se vad som händer... Ingen som rikigt vet det ! 

Är även lite nervös in för imorgon vet inte varför , Eller jo det vet jag ju ! Men jag borde inte vara det , hjärnan borde sluta spela mig spratt och bara acceptera att så här är det men det är faan inte lätt ... Men jag börja känna mig ganska patetisk ! Så imorgon ska vi ut och bara ha roligt! Sjukt jävla kul ska vi ha ! Underbart ! :))

Är även trött på att människor tror att de kan beté sig hur som helst utan att det ger några konsekvenser ... 'Men det får bli i ett senare inlägg för nu måste jag hoppa in i duschen och fixa och dona lite för vid två kommer fia och hämtar upp mig så drar vi till dass modehus! :D


Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback