the vampire diaries!

2011-02-24 @ 20:21:20
Hallå!

Jag sitter helt själv i ett mörkt rum med endast datorn som belysning, jag trivs för tillfället ganska bra i mörkret! 
Jag tror att jag kanske har kollar för mycket på the vampire diaries? Har blivit helt tokig i snygga mystiska killar och jag tror nog att de är vampyrer! Sedan i förrgår så har jag nästan sett en hel säsong, varje ledig stund har jag kollat på det förutom när jag umgicks med Fia! 

Det är lätt den bästa serien nu! Det är både kärlek, drama och spänning i den det är även lite sorgligt då och då. Precis som det ska vara tycker jag! Lite hoppa till, lite gråt och så lite Glädje! Allt på en och samma gång i en och samma serie? wooow ! Kan ju även erkänna att jag varit sjukt skeptiskt till den innan, och nu kan jag inte förstå varför! Jag älskar twilight filmerna och detta är som en enda lång twilight film som aldrig tar slut ! Underbart! :) 

Jag är fortfarande förkyld fast nu så är jag mer hostig och snorig! Har varit det hela veckan nu och är fruktansvärt jävla trött på att det inte vill bli bättre?! Nässpray funkar nästan inte allt och hostat har jag gjort så att jag har fått ont i mina lungor nu .... JIPPIE!

Lite uppdatering kring jobbet kan ju komma med... Nu har jag jobbat hela min första arbetsvecka och jag har precis börjat kunna deras rutiner, Barnen börjar känna tillit till mig och jag kan nog nästan hälften av alla barnens namn... SYND bara att det kommer ungefär 25 barn till nästa vecka då lovet är slut! Fritidspersonalen är med härlig och igår satt vi och pratade om spöken och så åt vi bullar och drack kaffe :)) Helt okej !
Idag har jag mest suttit och spelat spel med barnen sen så har jag suttit och ritat lite och så! Frågan är: hur kan man bli så trött av ett sånt soft jobb som jag har för tillfället ? Jag tror att jag är ovan! För helt seriöst så får jag betalt för att sitta och fika, prata och rita teckningar med barnen ! Det är heeelt okej :) !

nej men nu ska jag nog snart gå och kolla om det finns något gott som jag kan tugga på i köket sen så blir det nog allt ett avsnitt till av the vampire diaries! 

Om någon har ett bättre förslag av vad jag kan göra denna fina kväll , Så hör Gäääärna av er :))


Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback