2011-02-15

2011-02-15 @ 20:32:18
I förrgår levde jag mitt fina ungdomsliv då man hade ångest för varken jobb eller körkort, Igår började de trilla in jobb lite smått och imorgon ska jag jobba på en förskola i rockneby! Jag borde känna mig glad? Men känner mig lite depp och pirrig. Samma känsla som när man ska ta en spruta, man vill bara springa och gömma sig bakom soffan som när man var liten, Magen viks bara ut och in. Usch :O Men det hör väl till att bli vuxen antar jag :O. Man kan ju inte alltid flyta på en räkmacka! Det funkar ju inte ! 

Så idag har jag som sagt varit duktig och ringt samtal så att jag får börja jobba imorgon, Sen så har jag varit och tröst shoppat mig en mössa för att jag varit så otroligt duktig idag, har även tagit en sväng på meddo och solat ! sjukt underbart !  :)

Nu har mamma och pappa varit och lämnat lite mat och även ett gäng hårmuckapärer som jag skulle fått i julklapp för några år sen men som dom hade glömt att ge mig ! Verkar riktigt bra tycker jag ! 

nu ska jag bara slappa och försöka bli trött för imorgon ska man som sagt upp tidigt för att joooobba :) ! 

Ciao amiga! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback