När livet leker!

2011-02-14 @ 21:45:46
Vilken härlig dag!

Först så vaknar man tidigt eftersom att jag gick och la mig tidigt igår, så att jag bara kunde ligga och dra mig i sängen en stung, riktigt mysigt att vakna pigg och utvilad och känna att man har en hel dag framför sig! Sen så ringer Anka och frågar om jag kan vara barnvakt  till min lilla gullunge vilket jag självklart sa ja till! 

Så jag går upp lite försiktigt och kollar om jag fått in min ungdomsersättning vilket jag kors i taket har fått! Så genast kollar jag bussarna och drar mig mot net on net för att köpa mig min nya kärlek! Min nya kamera, så otroligt fin är den, blev lite småkär i den först på bilden där kameran var lila vilket den inte var i verkligheten? Men trots att det var mer rosa/lila och inte klar lila så är den helt fantastisk! Jag tror att jag är kär!
Påväg till net on net så får jag ett telefonsamtal från Pontus vilket med gjorde dagen väldigt bra! Så att man vet att han lever och allt sånt där som kan vara bra att veta :D 

Efter besöket på net on net där jag träffade min date för första gången så ville den självklart följa med mig hem och laddas! Gaaah kärlek!

dock innan vi gick hem så skulle vår date fortsätta i norrliden där man skulle vara barnvakt åt Bella! Hon var så go och glad hela dagen och vi har busat en massa och bara haft det helt underbart så kom anka hem :) Vi gick till konsum och handlade saker till vår alla <3 dag middag som bestod av tacos! MUMS! Sen blev det lite prat och mys tills jag och daten skulle hem och mysa för oss själva! :) 

Nu kommer lite bilder från idag som min nya lover har fixat fram :)

Bella och Jag Gölligt! Ignorera mitt hår!


Tjejen som varken vill sova eller vara med på kort ! ♥


Ankas nya Bebismage ! :) ♥


Min nya älskling i den färgen som den faktiskt är!


Och så är baksidan svart :) Superfiiin ! 


Det var allt för idag ! Som sagt idag har livet lekt otroligt mycket ! Underbart ! 

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback