shoppingdag!

2011-02-25 @ 17:54:00
Wohoo! Det blev lite shoppat på stan i alla fall, det blev en topp ! Vet inte om det kommer vara så fin nu med till sommaren då man är brun och fin så kommer den att vara awesome! Trevligt att gå och handla lite och verkligen kolla runt på alla ställen vad som finns! Dock blev man lite besviken på årets mode... usch! 

Nu sitter jag och väntar på att ag ska hämta mig så ska vi åka och köpa lite mat på maxi och bara ha en lugn kväll eftersom att jag ska ut och partaja imorgon :)) 

Ååh jag kan inte heller sluta tänka på allt runt om i livet , känns som att allt går så fort nu ! visst det är bra och det är skönt, hoppas verkligen på att körkortet rullar på som det ska nu med så att jag kan få det nu snart , skulle men vara helt underbart! 

Jag vill komma bort från kalmar en sväng med så man får se vad som händer när man får pengar nästa gång! Kanske blir en sväng till gbg eller något? Eller kanske inte åka utomlands en sväng när man får sin första lön? Beror ju så klart på hur mycket man får! men sånt löser sig alltid!

Kanske åka och hälsa på min bror i norge, han har ju sagt att jag är välkommen ? Skulle inte heller sitta helt fel ! 

jappjapp man får se vad som händer! 

Ha det helt underbart nu !

XOXO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback