Party like a rockstar!

2011-02-26 @ 13:10:11
Hejsan ! 

Nu är snart tiden inna för att man ska börja att fixaa sig in för kvällens fest! Riktigt taggad och lite pirrig i magen är man allt! Men efter förra fredagens fest så är det riktig tid för revansch! Nu ska vi visa vilka det är som bestämmer! Ikväll kör vi! Alla vet att jag är kung bland krogarna i kalmar jag och mina homies regerar staden! 

Frågan är , vad ska man satsa på ikväll? Fläta i lyggen? Lockar? blatt och fluffigt? Vad ska man ha på sig ? Alltid denna ständigt stress med hur man ska se ut på kvällen!? Varför ska det varar så fruktansvärt svårt att veta vad man ska ha på sig och så vidare ? varför ?? 

Egentligen så har inte jag riktigt tid att blogga mer nu så jag säger hej då för antagligen hela dagen så får vi ses mer imorgon ! 

Lite bilder från förra Fredagen!







Ha det underbart och festa lungt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback